Medlemsvillkor för Advisa Plus

2021.09.14

1. Information om Advisa Plus

Advisa Plus (”PlusTjänsten”) är en tjänst som tillhandahålls av Sambla AB, org.nr 556974-8378, om du väljer att bli medlem i Advisa Plus. När vi skriver Advisa nedan menas Sambla AB.

Syftet med PlusTjänsten är att medlemmarna ska få information och erbjudanden inom ramen för Advisas verksamhet, om lån, försäkringar samt andra finansiella tjänster och produkter för privatpersoner.

Genom att bli medlem i PlusTjänsten godkänner du att dessa medlemsvillkor gäller mellan dig och Advisa för PlusTjänsten. Du kan även få upplysningar om ditt medlemskap genom att kontakta plus@advisa.se eller ringa 0770-175050.

2. Gratis medlemskap

Det är frivilligt och kostnadsfritt att bli medlem i PlusTjänsten. Du blir medlem genom att godkänna villkoren för Advisa Plus i samband med att du beställer en tjänst som tillhandahålls under varumärket Advisa. Medlemskap i PlusTjänsten utfärdas endast till personer över 18 år.

3. Förmåner

Syftet med PlusTjänsten är att tillhandahålla medlemmarna en högre grad av service samt information och erbjudanden som kan vara av intresse för medlemmarna. Som medlem i PlusTjänsten får du bland annat:

  • PlusTjänstens nyhetsbrev med tips inom privatekonomi, upp till tre gånger per vecka.
  • Tillgång till PlusTjänstens lånesupport, via telefon, där du kan ställa frågor och få personlig service kring dina lån.
  • Garanterad hög servicenivå genom hela ansökningsprocessen i Advisas ordinarie tjänster för låneförmedling och försäkringsförmedling, vilket ökar möjligheterna till en beviljad ansökan.
  • Anpassad marknadsföring och erbjudanden som Advisa tror kan vara av intresse för dig. Dessa erbjudanden kan avse Sambla AB:s och dess koncernbolags tjänster, som tillhandahålls under varumärket Advisa, såväl som erbjudanden från Advisas samarbetspartners som kan vara av intresse för dig.

Information, erbjudanden och förmåner från PlusTjänsten kan skickas ut till dig via post, e-post, SMS, telefon eller andra digitala kanaler.

4. Personuppgiftsbehandling

I vår Dataskyddspolicy (som finns tillgänglig på vår webbplats) förklarar vi hur Advisa samlar in och behandlar dina personuppgifter i anslutning till PlusTjänsten och i övrigt och vilka rättigheter du har i anslutning till detta. Vi kommer att behandla personuppgifter inom ramen för PlusTjänsten så länge du har ett medlemskap hos oss. Om du har frågor om Dataskyddspolicyn kan du kontakta oss på kundtjanst@advisa.se.

5. Giltighetstid

Medlemskapet gäller tills vidare och kan sägas upp av bägge parter med omedelbar verkan. Du kan när som helst begära utträde ur PlusTjänsten genom att kontakta plus@advisa.se, ringa 0770-175050 eller genom att klicka på avregistreringslänken som finns med i varje e-post och SMS utskick.